سقوط اخلاقی رژیم صهیونیستی در جنگ‌ غزه | حمله به مدارس و بیمارستان‌ها در سکوت مدعیان حقوق بشر

عملیات طوفان الاقصی نه فقط باعث رسوایی امنیتی برای صهیونیست‌ها شد، بلکه مشروعیت اسرائیل را در سطح بین‌المللی از بین برد و نقاب پایبندی صهیونیست‌ها به ارزش‌های انسانی را فروانداخت.
کد خبر: ۱۴۳۰۱۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، در روز‌های اخیر رژیمی که پیش از این مقاومت حماس را متهم به حمله به بیمارستان‌ها می‌کرد، حالا بدون هرگونه شرم و سانسور حقایق، علنا به بیمارستان‌ها حمله کرده و رسانه‌های همراه جریان صهیونیستی این بهانه را مطرح می‌کنند که در زیر این بیمارستان‌ها پایگاه‌های حماس وجود دارد! دروغی که هرگز اثبات نشده است.

افزون بر حمله به بیمارستانها، حمله به مدارس و اماکن تحت نظر سازمان ملل از دیگر جنایت‌هایی است که صهیونیست‌ها با تسلیحات غربی و با چراغ سبز ایالات متحده مرتکب شده و آبروی نداشته خود را بیش از گذشته در سطح جهان بر باد داده است.

جنایت‌های اسرائیل نشان می‌دهد که این رژیم خود را در تداوم‌جنگ مستاصل و بی برنامه یافته و می‌خواهد ضعف خود و شکست مفتضحانه در برابر جبهه مقاومت را با تشدید جنایت‌ها جبران کند؛ این درست همان راهبردی است که داعش نیز به کار می‌برد و اساسا دارای منطق تروریستی برای ایجاد ترس و وحشت برای پنهان کردن ضعف و شکست میدانی است.

نکته جالب اینجاست که با وجود ادعای صهیونیست‌ها درباره حمله به بیمارستان‌ها و مدارس به دلیل پنهان شدن نیرو‌های حماس در این مراکز، تروریست‌های صهیونیست در بیمارستانها، به زایشگاه‌ها حمله کرده و به طور مشخص، اقدام به نسل‌کشی فلسطینی‌ها می‌کنند.

هدف تل‌آویو از حمله به مدارس نیز شهادت کودکان فلسطینی است. کودکانی که به گفته سازمان جهانی بهداشت، درگیر شیوع بیماری‌های مختلفی نیز شده‌اند.

در برابر این سطح از جنایتها، نه تنها نهاد‌های بین‌المللی سکوت کرده‌اند، بلکه دولت‌های غربی در عمل از ادامه این وضعیت حمایت کرده و نشان داده‌اند شعار‌های حقوق بشری برای آن‌ها فقط ابزاری برای فشار بر دولت‌های مستقل است.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به کنایه از پارلمان اروپا پرسیده‌اند که چرا کسی کفیل مردم غزه نمی‌شود و چرا ده‌ها نهاد غربی در برابر جنایت‌های لحظه به لحظه اسرائیل سکوت کرده‌اند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها